چگونه با دسته بندی مشتریان بیمه عمر، بیشتر بیم؟

همه ما نمایندگان بیمه می دانیم که در دنیای امروز باید تا می توانیم از مشتریان خود اطلاعات بسیار بیشتر و دقیقتری داشته باشیم تا بتوانیم بهترین بیمه را مطابق با شرایط آنها ارائه کنیم و هم مشتریان راضی بیشتری داشته باشیم و هم بیشتر.

مشتریان بیمه های عمر و زندگی به شکل های بسیار متنوعی تقسیم بندی شده اند و بازارهای کوچکی از مشتریان مختلف معرفی شده اند ولی ما در این مطلب قصد داریم تا مشتریان را به شیوه ی جدید تقسیم بندی کنیم تا بتوانیم بازارهای بزرگتری به دست آوریم و بسیار بیشتری را تجربه کنیم.

با این روش دسته بندی مشتریان، شما دنیایی جدید از مشتریان را پیش روی خود خواهید داشت و دیگر نگران کمبود مشتری و کم نخواهید بود.

البته دقت داشته باشید که منظور از بازار بزرگتر در اینجا بازار بی هدف و نامشخص نیست بلکه گوشه ای از بازار است که تعداد زیادی از مشتریان واجد شرایط را در خود جای داده است.

ادامه مطلب را مطالعه فرمایید . 

 


بانوی دوراندیش مشتریان ,بیمه ,بندی ,بازار ,کنیم ,داشته ,دسته بندی ,مشتریان بیمه ,تقسیم بندی ,داشته باشیم ,بیمه عمر، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرجع اطلاعات پارچه شب های تاریک اتاق زیر شیروآنی مرجع بازی های ویدیویی آموزش دیجیتال مارکتینگ فروشگاه نفس خرید بلیط هواپیما مباهله یک یادگار یک افتخار دانلود فایل های کمیاب شهر شمشک دربندسر بهشت رودبار قصران